söndag 20 juni 2010

Koffein

Goddag!:) Sitter nu just och funderar om jag ska fara med R och fiska eller om jag ska se på Titanic eller Dagboken, båda de filmerna är så bra klassiker som man kan se flera gånger. Men får see..
Gårkvällen blev lugn och skön, hade tänkt åka en sväng till netti men sen började det ösa ner regn så jag och R var hemma vid mitt och så for jag och sova redan typ halv 12 för att orka arbeta idag, länge sen sist jag gick och lade mej så tidigt på en lördag :P Men jag behövde sömnen helt klart. Arbetsdagen gick bra efter jag hade fått i mej två koppar kaffe och en Redbull före klockan slagit 10 :D Vad skulle man göra utan koffein? hur skulle man kunna arbeta en helg utan kaffe?
Imorgon har jag kvällskifte så jag får sova länge, tisdag och onsdag arbeta vi Café Fredrika och torsdag och fredag på hemserivce. Sen midsommar, häääärligt! :)) Hoppas på att det är bra väder på midsommarhelgen. Har ni planer redan för midsommar?
Ha en trevlig söndag ni! :)

Inga kommentarer: