måndag 22 mars 2010

underbara dag

Även idag är en underbar dag! Är ledig idag och steg just upp.. hehe hade planerat att stiga upp 9 men nu är klockan 12, jag tror jag behövde sömnen, jag sov som en stock!
Har flera saker jag skall göra idag, två skolarbeten (dock inte så svåra), träna, handla mat, kolla efter en kamera och senare ikväll måste vi städa lägenheten. Veckan går alltid så fort, och den här veckan är jag också ledig på fredag så jag åker troligtvis hem på torsdag. .. jag bara väääääntar till påsk! åh, påsk, kom, kom! Då händer massa roligt! Ska också köpa godis så att små påskhäxor får nånting då de kommer och knackar på :)

Nej nu måste jag starta med skolarbeten!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va allt händer på påsk gulle? <3 va allt skojjigt ska vi göra? ;) / Sarro

Sabina sa...

hihi :P massa SKOJ!! :D ja e ju ensam hem så vi ska ha sleepovers, bada bastu, laga mat, leka me små hamstrar och massa annat.. :D <3

Anonym sa...

hööördu du du! ja fundera på att våldgästa ert hus på onsdag till torsdag, ifall de sku gå för sej. ska kom ti vasa me börje å arbet så tänkt ja lämn dit !?!?!? :) va sääijer ni? /pam