måndag 29 mars 2010

Keldas tomatsoppa!

Oj, det är ju så himla tungt att studera (just nu iaf ) hehe .. jag ska påpeka ironin! Det var skönt att träna och det var lungt på gymmet, förutom den sista halvtimmen av träningen då en klass småpojkar kom dit och lekte på springmattorna. Oj huh, mina nerver testades verkligen!
Sen kom jag hem och kokade världens godast tomatsoppa!! ni måste köpa den! Keldas toscanska tomatsoppa. Är lite stark och smakar som hemmagjord, inte för att jag nångång gjort en tomatsoppa helt själv, men jag kan ju fantisera om hur en skulle smaka :P Men hursomhelst, nu ska jag fortsätta mitt tunga liv och se på serier ;)

2 kommentarer:

Meri sa...

SV: Tack så mycket Sabina! :)
Vet inte om det är fel på min dator eller din, jag ser inga av dina bilder, bara profilbilden!
Men du ser själv jätte fin ut! :)

Sabina sa...

:) Aha,tack bra du sa.. vet inte vad bloggen nu fått för fel, måste kolla upp det! :)