lördag 27 mars 2010

gott goti gott gott


Wadup gott folk! :) Har varit i arbetet hela dagen. Kom just hem, ska strax äta mamis mat. Men jag är nästan mätt redan på makuuni karkki, slö! Mina helger brukar bestå av saker som är goda.. som oftast slutar med att jag mår dåligt :P Men .. hurosomhelst, det har varit massor med folk i cafét idag, stressat genom hela dagen men egentligen är det ju bra för då går timmarna så fort. En fransman (kille?) frågade också efter min nummer, men jag tog honom inte så seriöst så jag bara fnissade och tog betalt för kaffen :D
Har absolut ingen aning vad jag ska hitta på ikväll, ta det lungt- festa? nykter- dricka? dåligt väder är det också, så det är lite trist, och svårt att veta vad man ska lägga på sej i sånthär väder.
Vad ska ni göra ikväll?

Inga kommentarer: