torsdag 18 mars 2010

Art therapy


Uuuuuuh lallaaaaa

Blev lite oseriös i slutet eftersom jag var lite trött :P (syftar på högra bilden)



Fick en snus av Malena, NIKOTINFRI, brände så otroligt :D Men smakade gott.
Idag på lektionen Art therapy lekte vi med lera. Först skulle vi laga en kula av leran när vi blundade, sedan skulle vi forma ett ägg. Efteråt skulle vi med ny lera göra oss själva när vi var liten och gjorde något som vi tyckte om att göra (Jag gjorde mig själv när jag lekte med barbie), sen skulle vi göra samma sak men när vi var ledsna (Jag gjorde mig sittande med händerna framför ögonen), sen skulle vi göra en plats som gjorde oss trygga när vi var små, slutligen fick vi göra vad som helst (Då gjorde jag ett mycket fult ansikte, vet inte om det är en flicka eller en pojke. :P Det var riktit kul att leka med lera, men ganska svårt.. skulle ha behövt lite mer tid men det är ju int konst vi höll på me utan art therapy.

Nu har jag, S och P ätit mat och resten av kvällen blir tjejkväll här i vasa och imorgon morgonspinn och sen hemmåt! :)

Inga kommentarer: