onsdag 17 mars 2010

drömmer mej bort..


Åh vad jag vill dyka, se världen och allt liv under vattnet!

.. Höra vatten som faller och se vilken styrka vattnet har..

Ja tack!!! Här vill jag vara!!! Så himla fridfullt och fint!




Jag vill resa! Åh vad jag drömmer mej bort just nu.. Mitt nästa resställe får mer en gärna bli till Kaya Mawa! dehär ställen på bilderna är så himla fina så jag skulle nästan göra vad som helst för att slippa dit.. tänkt vilket tråkigt land vi bor i! Se så fina ställen det finns i världen, tänk att få gå ut i en djungel och se vattenfall och känna fukten i luften och se ovanliga fåglar och färggranna fiskar.. nej men här är man överraskad om man ser en ekorre eller en hackspett när man går ut i skogen :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha:)..jo nog blir man allt res sugen nog=)!

Sabina sa...

jaa det kan man lätt säga! :)