torsdag 11 mars 2010

Kom just hem från gymmet, det kändes lite trögt att träna kvart över 9 på morgonen men annars gick det nog bra. Och så måste jag säga, när jag stod i duschen och duschade, så kommer det in typ 10 flickor i högstadieåldern? som har varit på något pass på skolgymnatiken troligtvis, och så kommer de in med kläderna på och ska tvätta fötterna! Men vad mysit att bara tvätta fötterna efter en träning och sedan gå tillbaka til skolan.. något av det äckligast jag vet! fyy, varför kan de inte duscha? Rädda för att visa sej? okej jag vet de är i puberteten och kanske är blyga över hur deras kroppar ser ut men, kom igen det är ju ohygieniskt att inte duscha efter träning. Haha jaja det där var en parentes, sitter och käkar nu, har lagat tagliatelle-pasta med såndär strimlad skinka som jag stekt och så lägger man matgrädde och ketchup i + kryddor, och till efterätt hackad päron och äppel med yoghurt.. ååh vad gott! :D

Inga kommentarer: