tisdag 22 december 2009

Såjaa, nu har jag städat rummet! Ska nu käka nått och sen hoppa på cykeln å trampa iväg till min mormor och morfar å lämna ett julkort i deras postlåda! sen snabbt hem igen för då kommer min syrra efter mig och vi måste köra iväg till nykarleby eftersom jag ska till tandläkaren. Sen direkt efter det blir det att ha en riktit myyskväll hos min pappas. Bada bastu, grilla korv och käka godis och umgås, mina norska kusiner kommer också dit så det blir supertrevligt! Och så fick jag nyss ett samtal om att jag kanske hamnar i arbetet imårn från 10-16 men det blev inte helt sekert såå, hoppas inte det är alltför stressit om jag hamnar i arbetet. Men vem skulle ha tid att gå på kaffe dan före jul? man har ju tusen saker att fixa då? eller är det bara jag?
Nåmen nu ska jag klä på mig och trampa iväg och höra på min nya mp3! Jaaa!! häälit! Ha en bra dag allihopa! :)

Inga kommentarer: