tisdag 1 december 2009

mörkt var det i rummet

Så mörkt och trist, hade en bra dag på arbetet idag, cyklade sedan direkt till gymmet och drog en lung skön workout eftersom jag är still så förkyld. Imåron blir det Bodycombat som Pia drar (vid WSC förståss), det kan man inte missa! bara föör kuL!
Ska nu sätta igång med en tent som ska vara in på måndag men jag har fortfarande flera sidor att skriva.. men det lönar sig inte att sitta å deppa ihop för då kommer man ingenstans.
Jag vill vara frisk så jag skulle få fara och träna ur min ilska! gaaah, blir rastlös av att vara förkyld!

Ikväll blir det en lugn kväll, med en film kanske? :)

..Även om huset var inbjudande.

bye bejbs!

3 kommentarer:

Kennet sa...

BC hjälper nog mot det mesta! Nu börjar ju också BC 42 väl?

Sabina sa...

Jaadå, det var nytt program, superkul var det ju! :)

Anonym sa...

Yeah