torsdag 17 december 2009

näst sista dagen

Sista dagen imorgon på min praktikplats, det har varit mycket kul men även krävande eftersom vi har haft så lite skolnärvaro och nu mittiallt har det varit från 8-15 i en månad :P och dessutom men 15 barn runt sej som man inte heller är van med. Men dom är så söta såå. Och dessutom får jag sluta redan kl.14 imoron eftersom jag var med på deras julfest och det innebär att jag får ta ut två timmar och det gör jag imorgon så får jag lite tidigare jullov! :) wehei!! Åker därefter direkt hem till kära jakobstad, ska bli underbart!
Nu ska jag chill här hemma en stund och sen kanske jag går in till stan en sväng och se om jag hittar några julklappar. Och till kvällen blir det väl en film och så måste jag färga håret! + kanske ett bubbelbad - jaa!


Inga kommentarer: