torsdag 31 december 2009

hata hata hata nyår.. lägger bara en massa press på att man MÅSTE ha nånting att göra wadup! Ja sku lika bra kunna mysa hemma med en bra film och en kär vän men nejgo, det finns massa som går emot min vilja..
Måste försöka se det ljusa i allt detta nu, man är frisk och har vänner man kan umgås med på nyår, jag har färdigt outfiten så jag borde ju inte ta någon stress. Går ju alltid att klä sig varmt och sätta sej på en tidning i en stor snödriva och dricka vin =D haha va hemst..

Ska krypa ner under täcket nu och sova bort mitt synkkhumör! ja tycker dethär jullovet inte består av annat än att sova? blä, tycker om att sova länge men inte att sova bara för att man inte har något annat att göra.


Somn in nu..
(som en vän brukar säga istället för gonatt, lite hemst måste jag säga :P)



2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

HAHAHA. Somn in nu Sääb :D (känner mig hedrad)

Sabina sa...

haha :D