måndag 14 december 2009

måndag

Jasså, ny vecka nu igen men mycket kallare en tidigare.. och kallare lär det blir :s Kom just ur duschen, sprang på springmattan några kilometer sålänge skinkpajen var i ugnen som jag och S gjorde :) mm gott blev det! nu ska jag bara slappa resten av kvällen, kanske far en sväng till H&M och kollar lite vad de har där, länge sen sist. A är hemma den här veckan eftersom hon fick jullov tidigare än oss, fusk! nåja så det är bara jag och S här den här veckan, men det blir skönt me lite lugnare nu veckan före jul :) åhh det är så roligt att det snart är jul!! blir så ivrig men jag har inte riktigt nå julfeelis ännu? konstigt , känns inte ens som att jag fyllde år igår. Kanske beror på bristen på snön. nej nu ska jag gå och tända lite ljus här i lägenheten och laga en portion chokladglass åt mej :))

1 kommentar:

Saray sa...

Å snart blir ni två Saror! Men jag lovar att vara lugn, och jag lovar att laga pizza åt er om ni vill.. :) Annars e jag snäll och tyst!