onsdag 9 december 2009

host

Har försökt vila men jag bara hostar så jag får ingen sömn, ska dra mig iväg till apoteket med A nu efter hostmedicin och pepparkaksdeg (föstoss ska vi ju inte köpa degen från apoteket men.. :P ) A åker till jeppis imåron och vi har inte alls någon julstämning här så vi tänkte vi måste nog baka pepparkakor ikväll även om de smakar blää enligt min åsikt, men det doftar ju gott av det iaf :D

Läste nyss mitt horoskop på Aftonbladet.. är lite beroende av det lixom, kanske inte så bra.. stämmer det eller inte eller inbillar man sig bara det som står där?

Skytten 23/11-21/12

Onsdagen börjar ganska trist men en elegant och romantisk kväll gör dig på mycket bättre humör.

Haha, njaa jag vet nu inte om det blir direkt
romantiskt här ikväll med A och S men kanske mysigt iaf? :)



Inga kommentarer: