torsdag 27 maj 2010

Utflyttning!!

huhhu säger jag nog bara! Hade världens längsta skoldag idag eller egentligen bara från 9-16 men det enda vi gjorde var att hörde på varandras bokrecensioner och var och en i hela klassen hade sin presentation i ca 20 minuter så man kan säga att man tappade lite intresset och koncentrationen. Direkt efteråt packade jag ner alla mina saker i lådor och påsar och det blev sjukt mycket! Sen bärde vi allt inklusive soffa,matbord, säng, hylla... nu är jag dödstrött, det var verkligen som ett tungt träningspass, dessutom har jag inte fått någon mat ännu idag eftersom maten i skolan var nästan slut. Nu sitter vi i bilen på väg hem, det ska bli så himla skönt att få vara hemma i ett lungt larsmo för nästan 3 månader!! kan inte beskriva! Och endast ett skolarbete kvar på 10 sidor som har deadline på söndag, sen SOMMARLOV!!! Gaad va skönt! kan inte tro jag har kommit igenom alla de 15? arbetena udner denna månad, jag är stolt över mej själv!
Har lite bilder från gårkvällen och lägenheten som jag laddar upp senare, så kika in senare ikväll får ni se! :) Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: