onsdag 5 maj 2010

Larsmo + mjöd

Och så mittiallt är jag hemma i Larsmo,har självstudier resten av veckan så jag tänkte jag kan ju lika bra vara hemma och skriva tenterna. Och åå vad jag gillar Larsmo (trodde jag aldrig skulle säga detta :D), även om jag älskar att shoppa och träffa folk kan det ibland vara så himla skönt att komma från all stress och oljud! Sitter och dricker mitt första mjödglas det här året, och jag bara älskar mjöd!! mmm! :D väntar på att mamma ska tillreda färdigt maten.

Fick också en jättefin komplimang av en kvinna vid 30 års åldern idag, hon förgyllde min dag! Tänk så lite man behöver höra för att få ett leende som räcker hela dagen :) Tycker man borde sprida komplimanger oftare även om man inte känner människorna, livet är för kort för att spara på sånt! och det förgyller dagen verkligen att få höra något fint som kommer från hjärtat ibland :)

Vad händer ikväll? vill göra nåt skoj! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

BRAA STÄBOU, JA ÄR SÅ STOLT ÖVER DEJ! ÄNTLIGEN HAR DU INSETT DET OTROLIGT VACKRA Å HÄRLIGA MED LARSMO! :) Nu kommer du märka att det finns inget ställe som kan mäta sej med Larsmo ;) <3 / The one and only; Sarro

Sabina sa...

hahahaha du e kul! :D så sant så sant :P <3