måndag 17 maj 2010

Aktiv!


När min syster sade hon hade rakat huvudet på hennes man så fick jag den goda idén att frisera om Robin också :D Jag blev verkligen överraskad av mej själv att jag var så duktig på att klippa och raka :D haha.. Bilderna är lite dåliga men i verkligheten är det bättre.

Uuuuuh vilket otroligt härligt väder!! altså helt underbart! 25'C på terassen här vid vårt och klockan är nu halv 9, ofattbart! Nu ska man passa på att njuta, ingen vet hur vädret kommer att vara under sommaren, tycker vi har haft ett verkligen knasit omväxlande väder under året!
Och man ska komma ihåg att dricka mycket vatten också, jag känner jag är törstig hela tiden!
Kom just hem, mamma och jag har varit aktivast i Larsmo idag :D Först for vi springandes till stan och tillbaka och sen hoppade vi på cyklarna och cyklade till syrrans för att kolla hennes mans nyrakade huvud :D och sen tillbaka cyklandes. En kall dusch var verkligen det skönaste just nu , och så hällde jag i mej en liter vatten just haha :P Känner mej som en ny människa nu efter all denna motion eftersom jag bara har luggit och "läst" hela dan i solen och småätit,som verkligen tar krafterna ur en. Men.. nu ska jag gå ut på terassen och käka nått :) Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Sarro sa...

Na liiti kuna du no ;p Ps. Du böv int låås sol namejr. Ja siter in i en sveittoan, mörkan lägenheit jag å får int si na sol! Vaför har vi int en balkong?! He är ett måste nästa år! :)

Sabina sa...

haha :D jaa nalitei faktist kuna ja ;) jåne ja kan int sol nåmer nu.. de mulet här ny :/ men solarie ikväll ;) hehe.. joo de no nästan så man måst ha en balkong! :)) va kul!