fredag 7 maj 2010

egnagjorda armband


Har suttit med Malena och gjort lite skolarbete, det som gick att göra.. vill säga. och sen blev det kaffe med Sara vid Fredrika. Medan jag väntade på att Robin skulle komma hit så sysselsatte jag mig med att göra armband, som kanske min mamma får till Morsdag :P fick lite inspiration när jag kollade på armband med Malena vid Blossom, så fina armband det fanns! i olika sorter, de är ganska dyra men med tanke på att det tog ca 2 h att göra 4 armband och massor med tålamod så förstår jag priserna!
Nu blir det tortilla, och senare på schemat för kvällen blir de troligtvis Hockey VM kollande :) Ha en bra fredag!

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Jag vill å ha ett! Di va fina. Di liknar faktiskt de vi köpt åt mamma :)

Sarro sa...

Jag å, jag å! :) Om Annlii får ska jag å få. Rätt ska va rätt!

Sabina sa...

haha :D voi niii.. :D jo kan nog sekert laga ett åt er :)