onsdag 12 maj 2010

Morgonspinning

Godmorgon, vilket trist väder! Och trött är jag också, men det är bara för att jag aldrig fick sömn inatt. Steg upp 06.15 och stack till gymmet på spinning med Sarro, det var riktit skönt! Dempade belysning och bra musik, svetten rann och sen fick man ta en skön dusch, nu är jag inte trött längre :) Idag händer det inte mycket speciellt, ska till skolan från 9.15-11.45 och höra på presenationer av olika slag, därefter åker jag hemhem och sen har jag inte mycket mer på schema, elr jo hälsa på pappa som kommit hem från Turkiet! :) Vad skall ni denna onsdag? Det är ju Kristi Himmelsfärdsdag imorgon och alla är lediga, så händer det något speciellt roligt som man inte kan missa? :P
Nu måste jag göra frukost och kaffe så jag hinner före jag ska till skolan! Ha en fin dag! :) CHADÅ!

Inga kommentarer: