onsdag 19 maj 2010

Soligt

Oj vilket väder det har varit och är idag!! underbart! Får hoppas på att dethär vädret räcker över hela sommaren, men jag tvivlar. Efter tenten (som var obeskrivligt pinsam och hemsk) körde vi till en park och slängde oss på en filt och solade 3 h (vi skulle läsa på skriftliga finska tenten, men det blev inte av :P, hinner göra det imorgon eftersom jag är ledig) . Sen for jag och Sarro till gymmet och tränade en timme, det var så varmt där! Min träningstopp var genomvåt! seriöst! Efter träningen for vi i solarie (fråga mej inte varför, jag vet, helt dumt) sen i bastu haha.. som om vi inte redan hade sjukt varmt! Men det var bara för att vi hade hårinpackning i. Såå nu sitter vi i lägenheten igen och har ätit, ska chilla och ta det lungt ikväll och se Dear John med Sarro och Malena :) Ska ni göra nåt skilt ikväll när det är så fint väder?

Inga kommentarer: