måndag 10 maj 2010

Beställt!


Ibland när man springer i alla affärer och söker febrilt efter drömskorna kan en pojkvän bli ganska sliten av att vara smakråd och ibland somna på en stol medan man själv trippar på med ett par för höga skor och frågar sig själv om och men frågor . Så efter att sökt i Jakobstad, Vasa och Kokkola så bestämde jag mig för att beställa efter från Nelly, dock var mina drömskor slut i lagret så det fick bli två andra skor-par istället, hoppas de passar och är fina! :) Inte för att jag behöver nya skor, men det finns nästan inget som är kulare att shoppa än skor!! jag älskar skor!! =D

3 kommentarer:

aleina sa...

grymt snygga... fin blogg föresten.. kolla in min blogg har en frågestund :)

Anonym sa...

nelly har överpris på de mesta, lönar sej o checka andra o.

Sabina sa...

aleina: Tack! :) det ska jag göra!

Anonym: Joo, ja såg det på vissa, helt sjukt dyrt på vissa skor och plagg!