onsdag 26 maj 2010

Dag 2

Imorgon flyttar jag ut då. Och idag började de på med fönsterutbytning i vår lägenhet så det är lagom stökigt där! Alla möbler och saker på varandra in i vardagsrummet, fy! Dessutom ska de hålla på till 8 ikväll, så just nu sitter jag vid Malenas och har gjort skolarbeten men malena somnade nu så jag väntar på hon ska vakna så vi kan dra till stan :P
PPresentationen om depression gick riktit fint idag! Jag var lugn och sansad (utåt sätt) kanske lite mer nervös egentligen :P Tog så länge som det skulle hållas och jag gjorde inte iaf bort mig, jag är nöjd. Sedan såg vi på vår egen inspelade presentation och skulle bedöma det. En presentation imorgon och så ska jag ha skrivat ett arbete på 10 sidor på det då tills söndag och sedan får jag äntligen sommarlov!! Nu ska jag försöka väcka malena, skriver mer senare! :) Chadå!

Inga kommentarer: