onsdag 12 maj 2010

mitt klädskåp


Tröjjor och toppar i alla olika färger

Mina jeans och tights

Skjortor, kavajer och festklänningar

sockor, bikinis och underkläder


Har rensat ur mitt klädskåp,fint va? ;) 5 fulla påsar får hamna på loppis i sommar! nu är mitt klädskåp städat och fint, men jag har för lite utrymme fortfarande, 4 korgar vet jag inte var ska få plats. Ska verkligen försöka använda det jag har nu en stund framöver utan att köpa mer nytt, har 5 plagg med prislapp på ännu. Kul med organiserat klädskåp men efter en vecka förfaller hela skiten igen :D

Har varit på en snabb dejt med Pääm och Ellinor och nu sitter jag vid Robins och ska kolla hockey å senare en film.
Fick dessutom kläder av pappa från hans resa men lägger upp det troligtvis imorgon så då får ni se det :) Trevlig kväll!

Inga kommentarer: