fredag 14 maj 2010

Ring

Jag är lite ledsen just nu.. beställningen från Nelly kommer först på tisdag, jag missförstod. Jag som hann bli gladast i laaarsmo :P men nog klarar jag väl mig till tisdag.
Har köpt en fin ring från Kappahl , de hade fått den idag. De har alla smycken på halva priset just nu, så den blev bara några euro, men förstoss oäkta ringar håller ju inte så många gånger före de blir missfärgade men nåja.
Ska börja fixa mej för kvällen nu, Lotta kommer strax hit och sen kanske det blir hockey vid O´learys om inte här. Ha en bra kväll, hoppas att det inte regnar ikväll, lite schitzoväder har det varit idag. Men man ska inte klaga på att det är varmt, det är bara att återkalla minnen från i vintras när man cyklade i -25. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

du e nog en supershoppare

Sabina sa...

jaaa du sejr så, int vet ja nu om de stämmer :p