tisdag 25 maj 2010

Dag 3

Idag är det då tisdag, två nätter kvar här och sen flyttas det ut. Men sen på hösten blir det igen roligt att söka efter ett nytt kryp-in att få göra lite personligt. Vår nuvarande lägenhet måste jag säga att är extremt snygg, stilig och nyrenoverad, men ibland kan det vara svårt att få en personlighet på något som är så stilrent så det nästan blir sterilt. Skulle vara mysigt med en fräsch liten lägenhet som man får lägga upp tavlor och sånt i. Men får se vad det sen blir, en sak i taget.

Trevlig skoldag hade vi idag, hälften av klassen hade bokpresentationer av innehåll och med sociologiskt och socialpolitiskasynvinklar, det var intressant eftersom nästan alla hade verklighetsbaserade böcker.
Har varit till gymmet och sprang 1h, så nu ska jag slänga mej på sängen och börja förbereda mej för min depression-presentation som jag ska håll imorgon, och som ska spelas in! :o uschadåda. Hoppas jag inte svimmar av nervositet.

Så nu måste jag dra.. ha en bra kväll söta läsare! :) (bilden är från skolan när jag slappade i soffan :P )

Inga kommentarer: