måndag 5 april 2010

tillbaka till rutiner

Goddag! Är lite sådär trög idag nu från morgonen.. trist väder och varmt i mitt rum så jag har sovit dåligt. Men idag hade jag väl ändå tänkt mej ut för en springtur, senare ikväll kommer systrarna hit och sen avfärd mot Vasa.
Det har varit ett mycket skönt påsklov, men mina krafter har inte direkt samlats, mera uttömts på knasiga dygnsrytmer och knasiga matintag som choklad till största delen, skräpmat och sprit jaaa. Fy! Men det har varit riktit roligt!
Mami kom också hem igår från Turkiet, fick ett jättebra mascara, björnborg boxare och godis :) jippii! Mami och Lilli var bruna som pepparkakor, jag blev avundsjuk och ska utnyttja solarie den här veckan, men ja vet, det är inte hälsosamt, men det är inte hälosamt för mitt psyke att se att andra är solbrända heller :D

Inga kommentarer: