tisdag 20 april 2010

läxor i hög

Dör just nu lite hela tiden .. Okej vissa gånger låter det som att vi har lite i skolan, åtminstone trodde jag att vi skulle ha från 8-16 varje dag men vi har oftast haft bara på förmiddagen eller eftermiddagen, nästan aldrig hela dagen. Men det kompenserar lärarna med att ge oss sisådär tusen arbetsuppgifter som vi skall göra där hemma, små som stora arbeten. Och just nu har det gått lite över huvudet på mig,och jag är s t r e s s a d !
Mina arbeten som bara väntar att få bli gjorda och som håller på att lagas är: 1. En intervju av en person med socialt arbete, 2. En bokrecension som ska recenseras utgående från socialpolitisk perspektiv och sociologiskt perspektiv ca.6 sidor, 3. En föreläsningsdagbok från mina sociologilektioner 2 sidor/lektion som också ska ha innehåll från litteratur, 4. En svenska presentation om något inom vårt arbete i 15 minuter (vet ni hur mycket man hinner säga på 15 facking minuter?!?!) + powerpoint presentation, 5. Ett tacktal till en arbetskamrat som fyller 50 år som ska presenteras inför klassen (läraren ska se hur vi talar,kroppspråket, rösten mm.) och 6. en renskriven anhålland om en dagvårdsplats på finska.
Tack.. det var väl inte sådär värst mycket? eller? haha jag blir så trött av att bara läsa vad jag har att göra att jag blir helt fnissig :D sååå .. nu ska jag fortsätta, behövde bara skriva av mig lite ilska :D

Inga kommentarer: