tisdag 20 april 2010

You got me

En till solig dag då! Härligt! Vaknade av att R ringde, jag flög ur sängen och trodde jag försovit mig till skolan men neheeej, jag börjar ju kl.13. Schhööön!
Sitter nu och dricker coffeé och har fruktansvärt sjuk mage.. vill bara gå tillbaka i sängen men om jag skulle det så skulle jag bara få huvudvärk, det får jag om jag sover för länge. Men en kram av R skulle alltid hjälpa just nu.
Har en sån konstig känsla i mig nu.. vet inte varför. Vill bara den här veckan ska vara slut nu .. vet inte varför, men jag har ingen motivation för att vara i skolan eller Vasa för den delen. Som så många andra, vill jag bara ha sommar och sol nu.. helst ledigt också men jag ska vara glad för att jag har ett arbete i sommar, många som inte har det. Då får jag pengar och kan dra till Sverige eller Södern och ta ut min sommar :)
Men nu är det bara att fortsätta här.. det hjälper inte att gnälla!



Leona Lewis - I got you. Den är fin!

Inga kommentarer: