måndag 26 april 2010

skola och träning

Cha! Och så var denna dag över! har varit och tränat till gymmet, sprang 1h och tränade mage+ rygg. Konstit nog får jag oftast efter träningen riktit sjukt i magen som varar i ca 20 minuter, ingen skillnad om jag äter direkt efter eller efter ca 45 minuter och inte heller någon skillnad vad jag äter efteråt. Fast det är riktig varmmat, eller smörgås och yoghurt, eller gainomax, eller ägg.. det är riktigt konstigt. Vet ni vad det kan bero på? kan ju också bara vara att magen har ingenting i sig eftersom jag inte äter något på ca 2,5 h före träning så att den blir chockad av att sen få mat i sig efter hård ansträngning. Hmm..
Nu ska jag påbörja ett skolarbete så det går framåt och sen söka mig till sängen, är riktigt trött redan, tror att helgen med allt arbete tog lite för mycket av mina krafter så måste försöka samla tillbaka dem genom ordentlig sömn. Imorgon har vi hela dagen skola..jessssssss + att vi fick reda på idag om två till tenter som ska inlämnas före sommarlov.Grr..
Sov gott folks! :)

Inga kommentarer: