tisdag 20 april 2010

Hundsjuk


En ursöt/snygg hundsäng! En sån vill jag min hund ska få!! Och en rolig leksak som de kan jucka mot istället för benet :D

Åhh jag dör.. dom är ju för sööta!


Är nu hemkommen från gymmet, sprang bara och stretchade lite. När jag kom från duschen kom två flickor i 20 års åldern ut från ett litet obs!Litet!! wc med sina ombyteskläder i händerna jag bara wtf? det är ett flickgym! och för det andra finns det omklädningsrum! t.o.m 3 styckna.. så vad är de rädda för? Gaad vad jag kan bli irriterad på såndär tempona!
Hursomhelst så har jag blivit hundsjuk.. min syrra har haft vår familjs hund (demi) i en så lång tid, så att hon kan uppfostra sin egen hund,så vi knappt har nån hund hemma mera, och jag saknar det.. vill ha en hund, men lär nog ta nått år före jag kan skaffa en eftersom man studerar :/ vill ha en liten en att ta han om. De är ju bara för söta!
NU: SKOLARBETEN för hela kvällen!! Har alltför mycket att göra nu! usch, lika bra att sätt igång.

1 kommentar:

Anonym sa...

.. de kanske var busy med annat i wc:n, det slog dig inte? ;)