torsdag 29 april 2010

Externa hårdskivor och Pizzor


Tjohoo! Min dator är näst intill supersnabb! Fick en Extern hårdskiva med 320 GB (!!!) av mammas pojkvän, och jag har överfört alla filmer, serier och bilder till den, så nu är det inget som slowar ner min dator och det förgyller lite min dag! :D
Har suttit ca 6 timmar idag med en skoluppgift och mitt huvud är myycket trögare en min dator just nu.. är så sliten och mina ögon kommer snart att floppa ur mitt huvud. Ska avrunda mitt läxgörande även om det inte blev klart, gör det klart imorgon istället. Ska ta mig en varm lång dusch nu och sen slänga mej i sängen och äta godis och kolla lite på tv tills R kommer hit.
Tog en paus mitt på dagen och åkte med pappa och kollade på en stuga med lite antika grejjer och sen åkte vi och käkade pizza :) Det var gott! Nu--> duschen!

Inga kommentarer: