tisdag 27 april 2010

bitter över alla skolarbeten..

Hej och God kväll! Det har varit en lång och tung dag idag, tränandet gick inte värst bra eftersom jag var trött och började bara skratta åt allt Sara sa, men jag sprang intensivt i 20 minuter, cyklade i 10 minuter för vaderna, tränade armarna och baken och magen.
Har lagat lite skolarbeten idag.. och jaa vi har skola till 27(?) maj, typ och före det har vi 8 tenter och 5 arbeten som alla är ca 7 sidor.. jag tror verkligen jag kommer att få en lätt depression av något slag, jag vet man inte skall skämta om det men nu verkar det faktiskt i likhet med omöjligt att få alla dessa arbeten gjorda. Varför har de inte kunnat ge dem tidigare dethär året och laga läroplanen lite mera jämn, minns när vi började skolan hade vi varken timmar i skolan eller tenter/arbeten.. nu kommer allting! Har tidigare idag konstaterat åt min pojkvän att han ska förbereda sig för att jag inte kommer att vara speciellt trevlig under maj månad och inte en bra medmänniska :D .. men inte ska vi ta ut något i förväg, jag ska göra mitt bästa och försöka hålla humöret uppe även om tenterna och arbetena ibland kommer att kännas lönlösa och omöjliga. Men jag tror på mig själv, och det man inte dör av blir man starkare av, i alla situationer, så jag får ta ett arbete i gången och komma igenom det helt enkelt. Åker hem imorgon på dagen så jag har ju torsdag och fredag att spendera några timmar på arbeten, som tur är. För alla arbeten har deadline efter nästa vecka så jag har en vecka att laga allt typ. jej, nej nu ska jag faktiskt sluta klaga och tro jag är enda som har mycket med skolan, de som har sommarlov nu har troligtvis haft mycket under hösten och vintern. Och dessutom märker jag nu att detta inlägg blir mycket mycket långt och ska därför avrunda innan ni dött av uttråkning med ansiktet framför dataskärmen och bloggen framför er :D
Sov gott allihopa!

Inga kommentarer: