söndag 11 april 2010

slappdag :)

Charråååå! Vad dålig jag har varit att uppdatera på sistone.. men har inte fortfarande fått min kamera tillbaka, så motivationen far lite :/ vill ju ha massaa bilder att ladda upp och sånt skoj! :) men snart!
Gårkvällen var riktit kul, Först Saras födelsedagskaffe, massa folk, massa gott som Sara hade lagat och bakat och sen bar det av en runda till jeppis och kokkola-onnela, jag var kuski :o Tror det är nästan första gången, men det var kul eftersom jag körde R´s bmw ;)
Nu ligger jag fortfarande i sängen och käkar sura döskallar, NAM! haha :P om några timmar åker jag till Vasa. Har hela veckan fulla skoldagar, help me! hur skall jag överleva? Blir Vasa tre veckor nu i streck, planer för helgerna framöver är redan gjorda! bara skoj! :D
Nu ska jag krypa under täcket lite igen. Ha en mysig söndag! På söndagar är det tillåtet att bara äta skräpmat,godis, slappa och se på film, testa det ni också haha. Cha!

Inga kommentarer: