fredag 16 april 2010

njut!

Hejpåer igendå!:) Blev ingen skola idag, men jag gråter inte. Har druckit mitt morgonkaffe nu och ätit frukost =fruktsallad och tårta :P konstigt. Nu måste jag gå ner och tvätta några maskiner kläder sånt och sen siktet mot Jakobstad för en natt.
Vilket häärligt väder det är där ute, jag blir så på bra humör och vill bara uut uut uuut! men det blåser lite och ännu är det inte sommar, så jag får hålla i mina tyglar lite innan jag slänger mej ner på nån strand och solar :D
Ska också gå över gatan till Filmtown och köpa godis, ni vet, det är fredag idag= godisdag! men måste erkänna att jag inte hållit mej alls de två senaste veckorna, jag är lite besviken på mej själv men inte så mycket :D Det är ju endå bara godia, och vad är livet utan denna njutning? Livet har sina goda stunder.. tralla lal ala laal alaa..
Vad skall ni idag? Några roliga planer för helgen? :)) Ha en solig dag!

Inga kommentarer: