torsdag 29 april 2010

ledig på ett vis

Godmorgon, trodde det var fredag idag när jag vaknade upp i min egen säng här hemma i larsmo, men nepp det är ju bara torsdag! Vaknade av att vår hund Demi hoppade upp i sängen och satt sej runt mitt huvud och började slicka, alltid lika mysigt :)) Sovde riktigt bra men vaknade inatt av att jag fnissade i sömnen, knasit, minns att jag drömde något om Turkiet, säkert eftersom pappa sa igår han har bokat resa till Turkiet på söndag :o Jag vill också? Han sa att han bjuder mej om jag kommer med, det var ju ett otroligt bra erbjudande men om jag far kommer jag nog inte igenom den här skolan eftersom vi har som mest nu just. Så jag fick avstå.
Ska börja med skolarbeten nu så jag kan göra något annat senare idag, ska också med pappa senare idag och kolla på nån stuga.
Ha en bra dag! Cha pusshej!

Inga kommentarer: