torsdag 8 april 2010

Nya skoooor!


Wuuiiii, har köpt ett par så fina NIKE skor idag, och jag är nöjd för idag! :)) Från AndIAmo i Vasa :) och så köpte jag sminkpenslar som sarro lurade mig att köpa men det var verkligen nödvändigt, nu får jag kasta min gamla. Och så köpte jag ett TIGER bälte (men det var inte åt mig och det var inte jag som betalade det :P) hehe men jag köpte det iaf, och valde ut det. Riktigt snyggt! (ursäkta för den dåliga bildkvaliten men har kameran fortfarande på service :/ )
Nu blir det film med Robin + chips och godis! Sov gott! :)

2 kommentarer:

Sundströms ZOO sa...

din slyna! didär skorna blev ju JAG kär i när vi va å titta skor den där gången, så bli int förvånad om de fösvinner.. OCH såndär bälte ha Joel också. härmis :)

Sabina sa...

haha va de? minns int alls de :P å så veta ja int heller att joel har de bältet. haha . Syns om en stund! :)