onsdag 14 april 2010

full fart

Haloj! Kom nyss hem, har varit i gång hela dagen. Slutade 12 och sen bakade jag och Malena en tårta som hon skulle ha till en bjudning imorgon, med massa grädde, choklad, sylt och pärlor :) Sen blev det kaffe i solen på stan med kära vänner, sen köpte jag biljetter för lördagen (WOHOOO!! :D) och slutligen och träna till gymmet, nu får jag pusta ut. Sitter och käkar mat nu, och ska snart slänga mej i sängen och kolla 2½ men.
Full dag i skolan imorgon, tror jag måste ta en vilodag imorgon från träningen eftersom jag och S tog väldigt hårt i i knäböj-pyramiden,tror jag inte kommer att kunna gå imorgon rättare sagt :P
Meen tjingeling, Ha en skön kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

du fick ju int skriv om -you know what- i bloggen ida sa ja juuuuuuuuuuuuuuuuuu.. morr, tusen morr / M.