lördag 26 juli 2014

Jakobsdagar

Har varit ledig nästan hela veckan, skönt! Har gjort massor denna vecka.. övernattat i tält vid villan, varit ute med båten, gjort alla mina träningspass, firat mormor&morfars 60-års bröllopsdag, slappat i solen, och besökt Jakobsdagarna. 
Detta år var det humorgruppen Kaj och Pride-festivalen som jag ville se. Jag och Viktor blev bjuden på middag till min systers med familj på fredagskvällen, så tog min cheatmeal då. Hon bjöd på tacogömma och sallad till middag, och efterrätten ser ni på bilden. Helt sjuuukt GOTT! Tror inte jag var så närvarande under måltiden eftersom jag tog in alla smaker och njöt av varje tugga! ;) Efteråt drog vi till stan för att se Kaj, vilka var helt fantastiskt bra, så duktiga att uppträda och MASSOR av folk!
Idag tog vi sovmorgon och sedan till stan för att se PRIDE festivalen, där också massor av folk! Trevlig, glad, kärleksfull stämning. Så underbart att se att så många stöder Prides budskap! Jag och syrran hängde på i paraden några hundra meter och man fylldes av glädje. mer KÄRLEK till folket! :)
Sedan blev det några dopp vid Fäboda innan jag började jobbet. En riktigt bra vecka må jag säga! 

Inga kommentarer: