torsdag 17 juli 2014

Gårdagens händelser

Vädret har varit svalare,mer moln och en heel del regn men jag klagar ikke. Det har varit skönt att få tid för annat än att sola. Igår åkte jag och V till Tuuri för en liten dagstur. Hittade dock inget häftigt,bara nödvändigheter till hushållet. Senare på kvällen var vi på middag till Pavis med Viktors hela familj för att fira T som fyllt 40 år. Dock fick ju inte jag äta restaurangmaten men de hade bra service så jag fick äta min matlåda där. Kändes lite annorlunda att ha med egen mat till en restaurang men det kändes bra att få äta samtidigt som de andra. :) 
Efteråt gjorde jag matlådor för resten av veckan,jag börjar bli rätt snabb och effektiv att göra matprep!:) Nästa vecka får jag nytt tränings- och kostschema, SÅ spännande!!:) 


2 kommentarer:

Unknown sa...

Jävligt snygg outfit! (Y)

Sabina sa...

Åh TACK snälla duu! :)