torsdag 21 mars 2013

Ledighet

Har nyss slutat mitt arbetsskifte. Gillar att ha långa atbetsskiften eftersom man då verkligen hinner få gjort många saker och inte lämna saker på hälft till nästa dag. Nu är jag ledig resten av veckan.. Heelt otroligt!! Blir riktigt skönt och välbehövligt,eftersom det är svårt att koppla bort arbetet när man är ledig en eller två dagar. Det är verkligen en utmaning att lära sig själv lämna arbetet vid arbetet. Det har jag inte lärt mig ännu, drömmer om arbetet nästan varje natt,så det känns lixom att man är i arbetet konstant. Därför är träningen en så viktig del för mig,eftersom jag där kan koppla bort tankarna. Nu ska jag gå och spendera lite tid med mina systrar och deras söner! Hoppas ni får en skön dag!:)

2 kommentarer:

Sara sa...

Vackra du :) <3

Anonym sa...

Va du e vacker! :)