fredag 1 mars 2013

Blog Awards

Har fått BlogAwards av både Made och Pessi, så här kommer svaren på dem: 

Blog Award av Made

1. Hur ser ert liv ut efter 3 år?
Efter 3 år hoppas jag att jag fortfarande har ett arbete jag trivs med, bor tillsammans med den jag älskar, är fortfarande frisk och får träna. Jag hoppas även att jag då har varit/eller snart kommer att vara, med i en Fitness tävling! Så altså, ännu mer muskler, starkare och ännu mer fit! ;) Inga barn ännu om 3 år, men kanske en ring på fingret.
2. Vad skulle ni göra om imorgon var er sista dag?
Jag skulle umgås med mina nära och kära som jag älskar, vadsomhelst, huvudsaken är att jag får spendera tiden med dem.
3. Det bästa som har hänt er såhär långt? 
Jag är ju så ung ännu, och det som har hänt mig är mycket pga av mig själv och mina val. Jag är stolt över mig själv för att jag klarat alla skolor bra och har en bra utbildning samt jobb. OCH att jag har funnit kärleken till träningen!
4. Om ni kunde önska er en sak som skulle gå i uppfyllelse...?
Då skulle jag önska mig 5 till önskingar som skulle gå i uppfyllelse.. ;) Då skulle jag önska att jag får leva ett långt lyckligt friskt liv, tillsammans med mina nära och kära..Tjaa.. det som står på fråga 1. :)
5. Beskriv dej själv!
Jag är glad och positiv till livet. Jag är också väldigt energisk och älskar att ha mycket att göra, jag blir väldigt snabbt rastlös. Jag är också rätt noggrann och envis, blir bitter om inte saker och ting går som jag planerat eftersom planering är viktigt för att jag ska vara nöjd. Jag är väldigt sällskapssjuk och vill sällan vara ensam. Förövrigt försöker jag att lära av mina misstag och bli starkare hela tiden, både i kropp och knopp.

Blog Award av Pessi
1. Kan pengar köpa lycka? Motivera varför eller varför inte!
Delvist, pengar kan köpa saker och t.ex resor, som ger upplevelser - som gör en glad och lycklig, som man utan pengar kanske inte kan ta del av. Men att tro att man blir lycklig av att äga allt som finns utan att sedan ha vänner att dela glädjen med tror jag inte gör en lycklig. 
2. Vilket djur motsvarar dej och din personlighet?
Jaaa.. kanske en delfin - snabb, lekfull och social. 
3. Om du var det motsatta könet för en dag, vad är det första du skulle göra?
Behöver man svara på detta.. ?! ;)
4. För 3 år sen, såg du dej själv göra/vara/befinna/åstadkommit det du gör/är idag?
Joo, jag kunde nog se mig vara här jag är idag, eftersom det oftast går som jag planerat ;) Jag  slutför oftast det jag påbörjat, som t.ex min socionomutbildning.
5. Vem var du i klassen i högstadiet? Klassens clown? Blondi? Träningsfreak? Festar?
I högstadiet? oj.. jag var nog lugn, snäll och lydig! 
Och nu är det dags för mig att utse 5 frågor till några bloggare, så varsågoda Sara, Sarro, Pammen och Pisa! 
1. Vad gör ni när ni vaknat på morgonen, era morgonrutiner? 
2. Vad är ditt drömyrke?
3. Vilket skulle du hellre vara: Känd och osmart eller Smart och okänd? 
4. Har ni något planerat för denna sommar, hur ser den ut?
5. Har ni någon ovana? Isåfall vilken/hurudan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant läsning:)! Å bra svar! Men om tre år hoppas jag nog att vl får köpa små söta presenter fast i rosa;)!! Kram syssan

Sabina sa...

haha jasså du säger såå.. det får tiden utvisa då :D Kram