onsdag 13 februari 2013

Workoutday!


Wow viiiilken superdag jag haft idag! Slutade jobbet kl.10, åkte hem, fyllde på energiförrådet i kroppen och åkte sedan till systers för att hälsa på twinsen! :) 

Mot eftermiddagen drog jag till gymmet för ett axel och ryggpass, ett väldigt tungt sådant. Musklerna kändes tröga och det var nog endast viljan som fick mig igenom alla övningar. När jag kom hem från gymmet     fick jag veta att syster och mamsen skulle ut på en 10 km länk så då hängde jag oxo med på det. Länken gick helt otroligt bra, även om benen var sjuka från benträningen i måndags så värmdes musklerna upp och jag fick ett riktigt bra flyt! Den känslan är obeskrivlig!

Nu mat, mat och mera maaaaaaaat!! 


6 kommentarer:

Anonym sa...

Är dina pojkvän lika träningsintresserad som du och brukar ni gymma tillsammans?

Sabina sa...

Jag och Viktor brukar ofta träna tillsammans,så ofta det finns möjlighet. Och jaa, jag tror vi är lika träningsfreak båda två, vi peppar och motiverar varandra! :)

Anonym sa...

Så du har en ny pojkvän redan? Det gick fort...

Sabina sa...

Det har jag inte sagt. Antar att den första kommentaren syftade på V eftersom det är ca 3 månader sedan det tog slut mellan Robin och mig, och eftersom R och jag inte tränade en enda gång tillsammans när vi var ilag. Fort,hmm.. jaa du allt är relativt och alla är olika, tänk så bra! :)

Anonym sa...

Det var lite det du refererade till när du svarade Viktor så jag antar du har en ny pojkvän.
Det är sant att alla är olika och tur är det men tycker inte att det är riktigt schysst men som du sa så är alla olika...

Sabina sa...

Okej. Jag lever efter att man bär ansvar för sitt eget liv och lycka, man kan inte ge instruktioner till någon annan för hur de ska göra en lycklig. Nu vet jag inte om du vet vad R och jag gått igenom och det tror jag bara han och jag kan svara på, så tycker det är lite orättvist att säga att det är oschysst av mig.