fredag 8 februari 2013

Sovmorgon

Äntligen har jag hunnit ikapp mig själv.. lite iallafall. Igår slutade jag ett 28 timmars arbetsskifte, men det var jag själv som frivilligt lag ett sånt långt skifte. Trodde nämligen att jag skulle få sova ca 6 av de timmarna, men nukkumatti glömde bort mig den kvällen. Så idag har jag sovit ut, börjar jobbet kl.12 idag och har bara till kl.18,känns skönt. Fler än hälften av personalen har blivit sjuka och det har varit kris. Men allt fixar sig alltid bara man tänker positivt! :) 
Dessutom gick jag på sånt högvarv igår både i kropp och huvud, att efter jag slutade igår for på en 40 minuters länk och sedan och vinterbada, did anyone say dead yet? Gissa om jag var färdigt efter det. Men visste också att jag inte får sömn om jag bara försöker åka hem och sova eftersom jag var föör speedad. 

Nåja fredag är det idag - skoj! Idag ska det ätas fastlagsbullar och godis! 





Inga kommentarer: