söndag 15 augusti 2010

Söndag

Uppladdningen går tyvärr inte såbra idag här på bloggen.. men har lagt de bästa bilderna på facebook, så checka där! :)
Guldbröllopsmiddagen idag var vid Kälvi, jättegod mat! Chillade och kollade på 2½man lite sen med Robin och nu är det strax natt igen, ska bli underbart att krypa ner under täcket! Imorgon hamnar jag i arbetet, till Fredrika 7.30-15. Och jag som trodde jag skulle vara ledig till torsdag, helgen arbetar jag på Hemservice. Men förhoppningsvis är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag, skulle behövas eftersom jag ska ha snickrat två hundkojor denhär veckan, och så måste jag få städat mitt rum och packat upp! Städerskan på hotellet var bra, hon städade bort sand, ölflaskor och massa annat som vi slarvat in till hotellrummet :D Vi gav henne lite dricks för det, hon blev glad .
Men nu ska jag inta natten, försöker med bilderna igen imorgon! GODNATT!

Inga kommentarer: