tisdag 17 augusti 2010

Ledig-dag

Wadup tisdag! Har sovit länge och myyycket dåligt inatt, drömde värsta mardrömmen om att jag var fast i ett rum och nån skulle döda mej nästa dag, de hade redan piskat mej på ryggen så jag blödde, och jag fick inte använda min telefon. Jag försökte skriva brev som jag gömde men alltid kom nån på mej, sen vaknade jag av att jag grät, det kändes löjligt :D såntdär drömmer jag bara när jag sover ensam? det är konstit.
Idag har jag mycket att göra:
-städa och packa upp i rummet
-laga mat
-träffa Anne
-Snickra en hundkoja
-kolla på Robins fotbollsmatch
Jag trooor jag inte kommer hinna med allt.. för nu har jag sjukt i magen och skulle helst bara ligga i sängen och titta serier . Aldrig att en dag man är ledig att man skulle vara helt ledig, utan då måste man göra alla dedär sakerna man inte hinner med när man arbetar.

Inga kommentarer: