tisdag 31 augusti 2010

Kvällssammanfattning

Godnatt ska jag avsluta med strax. Cyklade med en punkterad cykel till Malenas i BRÄNDÖ, såg lite tv, åt lite sallad, drack lite smaklös oboy och diskuterade lite dittan och dattan. Vi hade det trevligt :) Sen fick Annmari (anne-lie) före hem mej och min cykel med bil, det började ju regna under tiden jag var där, tragiskt det var ju nära jag skulle få lite extra motion! :O

Malena är sjuk så imorgon blir en skoldag utan henne, men värst av allt var att jag trodde jag skulle måsta gå till skolan (det är typ 5 km!!!!) men så blev jag räddad av Tina,Tanja och Anna-karin som kommer här via efter mej också, tack flickor ni gjorde så att också jag kan medvärka på våran lektion! :)

Och slutligen, fick mitt gymkort ikväll.. jag har 3 månader kvar av mitt gymkort !!!!!!! trodde jag skulle ha kvar typ 20 dar eller nåt men hade glömt bort att jag hade värvat in Janina till gymmet förra året, och då får man en gratis extra månad. THANK YOU! :) I´m happy now!
Nu --> sängen! NATT NATT! :)

Inga kommentarer: