torsdag 5 augusti 2010

32h..

32 timmar tills vi sätter oss i bilen och kör söderut!! :D men massa annat ska jag hinna med före det.. handla nödvändigheter, se film med mina systrar, sova, äta, arbeta, träffa Sarro, träffa pappa, grilla, och vänta tills krombibona plockar upp mej :)
Sitter nu på paus och äter fil med farinsocker på, inget annat än farinsocker går att äta med fil, och det är faktist riktit gott, ni ska testa.. eller ni kanske redan brukar äta det? nu är jag uttråkad när jag börjar skriva bullshit. Pitbull.. tänker ni då först på hundrasen pitbull eller kändisen Pitbull? eller vad tänker ni på? Pittbullshundar har jag hört att är rätt aggressiva, chihuahua är dock en lite snällare ras men med mycket gällt och högt skäll. Skulle vara rätt trevligt att vara Paris hiltons chihuahua, få stå i rampljuset och ha äkta diamanthalsband, rätt bling! Ikväll tror jag vi ska se filmen From paris with love, har hört Paris har spelat in en porrfilm som heter One night in paris (haha rätt kul namn), har ni sett den? altså From paris with love, inte porrfilmen då. Inte jag, ingen av dem.. rekommenderar ni dem? den menar jag? haha nej nu ska jag sluta.. :D Hejdådå!

Inga kommentarer: