tisdag 17 augusti 2010

farligt

Ni vet ibland när man bara känner sej omotiverad och det inte riktit går som man vill kan man få för sej konstiga saker. Som ikväll när jag körde och var i en korsning där jag hade stop-märke och skulle vänta på kommande 100km/h bilar, så såg jag en bil och tänkte men äh jag hinner, lite kul kanske att måste dra på riktit hårt för att hinna undan. Men det är ju inte så smart om man har en gammal bil och det kommer en långtradare efter en. Där drar jag iväg allt jag kan men ser långtradaren blir bara större och större i min backspegel. Jag fick hjärtat lite i halsgropen, men jag hann ifrån den. Precis så var det 5 ungdomar dog i en kollission i Joensuu , förra veckan. De hade väjningsplikt men kom ut på landsvägen och en lastbil körde över dem..
Nu tar jag natten, har fått gjort mycket idag, imorgon fortsätter jag med min påbörjade hundkoja. GoNATT!

Inga kommentarer: