onsdag 10 november 2010

snö faller ner

Hej och godmorgon! Vilken oerhört dålig dag idag! Får fel på mej själv när jag inte kan finskan till imorgon! Vill göra nåt roligt men det ser inte ut att vara min tur idag. Men man kan ju alltid hoppas..
Ibland känns det som om man bara lever på tron och hoppet. Man vet ingenting.

Har två snarkande hundar bredvid mej. De gör så att jag också bara vill sova bort denhär dagen. Eller kanske sova tills lördagen, då tenterna är förbi.
Det ser iallafall fint ut där ute. Massa snö. Och mera faller ner. Det håller på bli vinter. Jag tror jag ska söka efter lite julmusik :) kanske får en på lite bättre humör. Tänk om det skulle knacka på dörren och nån skulle stå där med en chokladask och räcka över den till mig och säga "det här är du värd nu när du sliter å läser på tent" :D It would make my day!
Nu ska jag sluta drömma om ett filmliv. Hejdå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAA, varför, VARFÖR händer aldrig sånt?! Vad är problemet nuförtiden? Såna små, pytte saker som sku betyd så otroligt mycket. Varför fattar ingen det nuföritden? Ja blir nästan arg. Du e värd choklad idag, å sku ja va hemma sku ja koma me en ask åt dej bara för att vi flickor borde få såna saker nångång här i livet! / Sarro

Sabina sa...

Precis! Va bra du håller med mej! :) ÅÅj va snällt, ja kan låtsas att du ha gett mej chokla! :D Joo vi sku no va värd de men de tyks ba int händ på riktit! Jamenar, hallå, hu mång gång ha de händ att nån ha gett en bukett röda rosor utan anledning? å i film händer de HELA tiden! Typ ba fö nån kommer hem från jobbe har di en bukett åt frun.. :P