måndag 29 november 2010

JAG HAR BLIVIT MOSTER!

DET ÄR HELT UNDERBART! IDAG klockan 12.57 BLEV JAG MOSTER ÅT TVÅ SMÅ TVILLINGPOJKAR! Jag är så otroligt glad för min syster Isabella och Jonas som har blivit föräldrar!! Tvilling A är 3,220 kg och tvilling B 3,700 kg och alla mår bra! VILL HEM NU och se på de små knyten!! Imorgon hoppar jag på bussen hem! Ni får antagligen se bilder senare! :D
Oj vad man kan vara lycklig för någon annans skull! Är ju självklart lycklig för min egen skull också eftersom jag blivit moster, och tänk, min mamma och pappa har fått bli mor-föräldrar! Bönerna är besvarade! Vilken lycka! :D

3 kommentarer:

DELANIE sa...

Tack så mycket!

Jag använder Photoshop Cs3! :-)

Kram!!

Alexandra sa...

Oj va underbart! Hälsa STORT grattis till bella och jonas från oss!

Sabina sa...

DELANIE: Okej, thaack! :)

Alexandra: Jaa de helt fantastiskt! :D De ska ja göra! :)