tisdag 30 november 2010

Fint ute!

Vasa, påväg till gymmet. Önskar jag hade min systemkamera här men den är hemma. Det är så himla fint ute nu. Skulle bli superfina foton med systemkameran!
Fint men kallt!

Chacha bloggeen! Idag har det varit en stressig dag. Skola från 9-16, sen ett skolarbete med Malena och sen blev det gym.
Nu har jag kommit hem och pulsen är fortfarande skyhög. Det blev inget besök till BB idag eftersom ingen buss var överräns med min tidtabell, så tror det blir ett besök imorgon istället eftersom jag då slutar 12. Har ni vetat att sista bussen från jakobstad till vasa åker 18.20? vilken skittid!! det borde ju gå en till buss där en 21, 22 tiden! skitbussar! skittidtabeller!
Nu ska jag äta coucous och sen läsa litelitelite på tent ! Ha en fin kväll! :)

Inga kommentarer: